Αρχική Συνεντεύξεις Η ΣΧΕΣΗ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓKΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ

Επισκέπτες

999137
ΣήμεραΣήμερα24
ΜήναςΜήνας1473
ΣύνολοΣύνολο999137

Τελευταία Ενημέρωση
Τρίτη, 14 Νοέμβριος 2017 11:58

Η ΣΧΕΣΗ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓKΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 22 Ιούνιος 2010 13:23

 

 

Η σχέση λέξεων και αριθμών

 

αποδεικνύει την παγκοσμιότητα

 

της Ελληνικής Γλώσσης

 

   λέει στην "Α.τ.Κ", ο ΚΟΣΜΑΣ ΜΑΡΚΑΤΟΣ

 

Έλληνας, ο πρώτος άνθρωπος της γης

Σύμφωνα με την Λεξεριθμική θεωρία

 

 

Συνέντευξη στη Βένη Παπαδημητρίου


Απογευματινή της Κυριακής, 11/03/2001

 

alt

Την παγκοσμιοποίηση της ελληνικής γλώσσας υποστηρίζει η λεξαριθμική θεωρία, που διατύπωσε ο καθηγητής Μαθηματικών στο ΤΕΙ Λάρισας, Κοσμάς Μαρκάτος.

       Ο πρώτος άνθρωπος, ο πρωτάνθρωπος, υπήρξε στην Ελλάδα. Ο Έλλην είναι το πρώτο έλλογο ον, το οποίο απλώθηκε σε ολόκληρο τον πλανήτη, μεταφέροντας και τη γλώσσα του, δηλαδή την ελληνική γλώσσα.

   Εφόσον ο Έλλην είναι ο πρώτος άνθρωπος στη γη, άρα είναι και ο πρώτος που άρχισε να μιλά, να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, για να επικοινωνήσει με τους ομοίους του.

 

  Από την Αιγηίδα ο πρωτάνθρωπος αναπτύχθηκε σε όλο τον πλανήτη

   Έτσι δημιουργήθηκε η ελληνική γλώσσα, την οποία και με-τέδωσε σε ολόκληρη τη γη. Έτσι, δημιουργήθηκαν, μέ-σω διαλέκτων, και όλες οι γλώσσες του κόσμου, τουλάχι-στον οι αλφα-βητικές.

   ⇒Την παγκοσμιότητα της ελληνικής γλώσσας και την ελληνική μητρότητα λαών και γλωσσών υποστηρίζει η λεξαριθμική θεωρία, την οποία διατύπωσε ο καθηγητής Μαθηματικών στο ΤΕΙ Λαρίσης κ. Κοσμάς Μαρκάτος.


    Ο ιδρυτής της θεωρίας μέσω της "Α.τ.Κ' εξηγεί τι είναι η λεξαριθμική θεωρία, ποία είναι η σχέση λέξεως και αριθμού και πώς αποδεικνύεται η παγκοσμιότητα της ελληνικής γλώσσας και η ελληνική μητρότητα όλων των λαών και γλωσσών.

   «Η λεξαριθμική θεωρία είναι μεν δυσκολονόητη (διότι βλέπει τις έννοιες συνολικά και διαλεκτικά) αλλά συγχρόνως είναι πρωτόγνωρη και πρωτοποριακή, υποστηρίζει, δε, ότι τα πάντα στηρίζονται στα μαθηματικά».

 

   Ε, Πότε άρχισε η έρευνα για τη σχέση λέξεως και αριθμού;
  Α, «Η έρευνα άρχισε το 1973, στη στροφή Νέας Σμύρνης, με τη γνωριμία με τον Θεοφάνη Μανιά. Ο κ. Μανιάς είχε προηγηθεί εμού. Προηγουμένως τη σχέση αυτή είχε ερευνήσει ο κ. Χαλάς. Ο Μανιάς, ωστόσο, προχώρησε λίγο περισσότερο, διερευ-νώντας τη σχέση λέξεως και αριθμού», λέει ο κ. Μαρκάτος.

 

  Ε, Τι εννοείτε, αναφερόμενος στη σχέση λέξεως και αριθμού;
  Α, « Στην ελληνική γλώσσα, η λέξη θεωρείται αριθμός. Το Α είναι ίσον με 1, το Β είναι ίσον με 2, το Γ είναι ίσον με 3, κ.ο.κ.

   Έχουμε τις μονάδες, τις δεκάδες και τις εκατοντάδες.
   Αφού, λοιπόν, τα στοιχεία είναι και αριθμοί, κάθε λέξη μπορεί να θεωρηθεί ένας αριθμός, όταν προσθέσεις τα στοιχεία του.

   Ας πούμε στη λέξη εν, το ε είναι ίσον με 5, το ν ίσον με πενήντα, άρα αθροίζεις και έχεις τον αριθμό 55. Ο αριθμός 55, λοιπόν, είναι ο λεξάριθμος της λέξεως εν. Ο όρος αυτός, λεξάριθμος, είναι του Θεοφάνη Μανιά. Αλλά όμως υπάρχουν και άλλες λέξεις με τον ίδιο λεξάριθμο. Οπότε , αμέσως τίθεται το ερώτημα:

   Αυτές οι λέξεις που έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, το ίδιο άθροισμα δηλαδή, ή ανήκουν στην ίδια ισόψηφη ομάδα, όπως λέω εγώ στη θεωρία που αναπτύχθηκε, τι σχέση έχουν.

   Εγώ, ως μαθηματικός, ένοιωσα ότι έπρεπε να διατυπωθεί μια θεωρία, η οποία να αντέχει σε κάθε επιστημονική κριτική. Και σιγά-σιγά, οδηγήθηκα στη λεξαριθμική θεωρία.»
Θεωρία αξιωμάτων
 

 

   Ε, Τι είναι η λεξαριθμική θεωρία;
   Α, "Η θεωρία αυτή είναι αξιωματική, όπως και τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά εδράζονται σε μια βάση αξιωμάτων. Η θεωρία, λοιπόν, είναι αξιωματική, ξεκινάει από ορισμένα αξιώματα και αιτήματα. Γιατί υπάρχει μια μια μικρή διαφορά μεταξύ αιτήματος και αξιώματος.".

   Ε, Ποια είναι αυτή η διαφορά;
   Α, «Το αίτημα πρέπει να το δεχθείς, για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα. τα αξιώματα μπορεί και να αποδειχθούν, το αίτημα, όμως, ουδέποτε αποδεικνύεται.
   Για παράδειγμα. Ο αριθμός είναι το πρώτο αίτημα. Η μονάδα, δηλαδή, και εν συνεχεία όλοι οι άλλοι αριθμοί. Αφού λοιπόν διατυ-πωθεί αυτή η βάση των αιτημάτων και αξιωμάτων, αρχίζει και οικοδομείται η θεωρία. Κατασκευάζεται μια δομή και, εν συνεχεία, εφαρμόζει τα πορίσματα που εξάγονται, βάσει τη θεωρίας, στην πράξη.

   ⇒ Μέχρι τώρα όλα τα πορίσματα επαληθεύονται.
   Με την έννοια αυτή λοιπόν, αυτή η θεωρία, η λεξαριθμική, παράγει γνώση, όπως και τα μαθηματικά. Με άλλα λόγια, η λεξαριθμική θεωρία είναι αξιωματική θεωρία παραγωγής γνώσεως επί παντός επιστητού - δια της ελληνικής γλώσσας.»

   Το φαινόμενο των σεισμών
   Ε, 
Δώσε μας ένα παράδειγμα επαληθεύσεως της θεωρίας αυτής, της λεξαριθμικής.

 

Οι σεισμοί δεν προβλέπονται διότι εμπεριέχουν το στοιχείο της αβεβαιότητος, υποστηρίζει

ο κ. Κοσμάς  Μαρκάτος

  Α, «Θ' αναφερθώ στο φαινόμενο των σεισμών. Πριν από 18 χρόνια μού είχε παραχωρήσει συνέντευξη ο κ Παπαζάχος στο εργαστήριό του, στη Θεσσαλο-νίκη, βάσει του ερωτηματολογίου που είχα εγώ κατασκευάσει, μέσω της θεωρίας. Ένα από τα βασικά στοιχεία στον σεισμό είναι η πρόβλεψη. Τότε, είχα πεί ότι δεν προβλέπεται, κ. Παπαζάχο, ο σεισμός, διότι έχει μέσα το στοιχείο της αβεβαιότη-τος. 'Μα πώς το λέτε αυτά, πώς τα αποδεικνύετε, με ρώτησε ο κ. Παπαζάχος, και τού απάντησα ότι αυτό είναι πόρισμα της λεξαριθμικής θεωρίας.;'
  
" Εμείς σαν ειδικοί επιστήμονες πιστεύουμε ότι θα προβλέψουμε τον σει-σμό" , μού είχε πεί ο κ. Παπαζάχος.
   Από τότε έχουν περάσει 18 χρόνια και πλέον και δεν έχει ευρεθεί η μέθοδος προβλέψεως του σεισμού. Το θέμα αυτό έχει κλείσει.: Ο σεισμός δεν προβλέ-πεται, διότι έχει μέσα του το στοιχείο της αβεβαιότητος.»

 

   Ε, Ένα σημαντικό θέμα που το αποδεικνύει η λεξαριθμική θεωρία;
   Α, «Η θεωρία αποδεικνύει ότι η δομή της ελληνικής γλώσσας είναι μαθηματική. Το επόμενο ερώτημα είναι πώς αποκτήθηκε αυτή η μαθηματική δομή. Καθώς λοιπόν προχωρείς στην ανάλυση, αρχίζεις και ξεχωρίζεις γλώσσες, τις οποίες μπορείς να τις θεωρήσεις διαλέκτους μιας πρωτογλώσσης. Όπως υπάρχει αυτή η συμβατική θέση περί ινδοευρωπαϊκής γλώσσης.
   Αυτή όμως η γλώσσα, η πρωτόγλωσσα, θα μπορούσε να ήταν η ελληνική: 

   Ο Γεωγραφικός άτλας Μπριτάνικα, τους ινδοευρωπαίους τούς τοποθετεί στο Αιγαίο, στην Ελλάδα και στο Αιγαίο. Αυτή είναι μια καινούργια θέση. Ξέρετε όμως πολύ καλά ότι η Μπριτάνικα είναι η πιο ενημερωμένη εγκυκλοπαίδεια.»

 

   Η εξέλιξη της Ελληνικής γλώσσας

 

Η «πρωτογκρέκο» ήταν η πρωτοελληνική που αποτελεί τη βάση όλων των γλωσσών

   «Το επόμενο βήμα θα είναι να πουν ότι αυτοί οι ινδοευρωπαίοι είναι οι Έλληνες. Διότι το πρώτο μεγάλο βήμα, το 50% της γλώσσης, το έκανε ένας Άγγλος, ο οποίος γράφει ότι 'αυτή η πρωτόγλωσσα - την οποία ονομάζει πρωτογκρέκο - ήταν η ελληνική. Έτσι, μέσα από αυτό, εξηγούνται και οι ομοιότητες όλων των ευρωπαϊκών γλωσσών και αρκετών ασιατικών. Δεν είναι σημαντικό, λοιπόν, η ελληνική να είναι η γενέτειρα των γλωσσών; Γιατί αυτό μάς πάει πολύ μακρυά. Σχετίζεται και με τη λεγόμενη ανθρω-ποποίηση.»

 

   Ε, Τι εννοείτε με τη λέξη «ανθρωποποίηση»;
«Όταν αποδεικνύεις ότι έχεις μια γλώσσα, πρωτόγλωσσα, η οποία γέννησε διαδοχικά , μέσω διαλεκτικών μορφών, τις άλλες γλώσσες της Υδρογείου, όλες, τουλάχιστον τις αλφαβητικές - για να μην προχωρήσουμε πιο πέρα - αυτό δεν συνδέεται και με το πρωτοξεκίνημα του λαού, που ομιλεί αυτή τη γλώσσα;
   Μήπως αυτός ο λαός είναι ο πρώτος; Μήπως αυτό που λένε, για την ανθρωποποίηση ότι έγινε στην Αφρική, έγινε εδώ στην Ελλάδα. Άλλωστε και παλαιότερα έλεγαν ότι αυτές οι μεταλλαγές έγινα σε πολλά σημεία της Υδρογείου. Έγιναν στην Αυστραλία, στην Κίνα, στην Αφρική. Μεταλλαγές, δηλαδή η μετάλλαξη ενός γονιδίου που καθιστά τον άνθρωπο [το προϋπάρχον ανθρωποειδές - προσθετική και μεταγενέστερη διευκρίνηση του κ. Μαρκάτου]. Και από τη στιγμή που ο άνθρωπος είναι όρθιος και μπορεί να χρησιμοποιήσει τα χέρια του, αρχίζει και αναπτύσσεται ο εγκέφαλος. 
   ⇒ Αυτό είναι ανθρωποποίηση

 

 Η δομή της ελληνικής γλώσσας είναι μαθηματική

   Εγκατέλειψαν λοιπόν τις άλλες πολλαπλές εστίες και έχουν τώρα περιορισθεί στην Αφρική. Γιατί λοιπόν η εστία να μην είναι η Αιγηίδα; Εδώ λέμε ότι η ελλογοποίηση (όταν το άλογο ον καθίσταται έλλογο) έγινε στην Αιγηίδα, η οποία πιάνει μεγάλο χώρο, και στην Μ. Ασία και μέχρι τον Δούναβη επάνω και μέχρι την Ιταλία και κάτω, μέχρι την Αίγυπτο και Λιβύη. Εδώ λοιπόν έγινε αυτή η μετάλλαξη, κατά φύση - ας δεχθούμε - και από δω ξεκίνησε ο πρώτος άνθρωπος. Και αυτός ο πρώτος άνθρωπος, ο πρωτάνθρωπος ήταν ο Έλλην. Αυτός όμως ήθελε και μια γλώσσα. Αυτή η γλώσσα που αναπτύχθηκε σιγά-σιγά ήταν η ελληνική.
   Και καθώς, το ον αυτό ήταν έλλογο, ο Έλλην δηλαδή, άρχισε ν' απλώνεται στην υδρόγειο - γιατί έτσι λειτουργεί κατά φύση - άρχισε να δημιουργεί τα γένη, δια μεταλλάξεως.
   Να τα κάνει δηλαδή και αυτά ανθρώπους [τα προϋπάρχοντα ανθρωποειδή - προσθετική διευκρίνηση το κ. Μαρκάτου]. Να μεταδίδει τη γλώσσα αυτή. Αλλά η γλώσσα, όταν φύγει από τη μήτρα, τη μητρόπολη, και πάει σ' ένα άλλο σημείο. σιγά-σιγά αλλάζει χαρακτήρα, π.χ., η αμερικάνική γλώσσα διαφέρει:
   Ένας πολύ αμόρφωτος Αμερικάνος με έναν πολύ αμόρφωτο Εγγλέζο δεν μπορούν να συνεννοηθούν. Πολύ περισσότερο εάν πάρεις έναν αμόρφωτο Αυστραλό με ένα αμόρφωτο Εγγλέζο. Αλλά καθώς θα περνάνε τα χρόνια, η αγγλική και η αμερικανική θα γίνουν ανεξάρτητες γλώσσες.»
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 22 Ιούνιος 2010 22:27
 
ΚΟΣΜΑΣ ΜΙΛΤ. ΜΑΡΚΑΤΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ (ΤΕΙ)
Παλαιολόγου 9 - 412 23 Λάρισα
Τηλ: 6974 31 91 31
Η.Δ: kmmarkatos@gmail.com
Ιστοσελίς: www.hellenes-markatos.gr