Αρχική

Επισκέπτες

989384
ΣήμεραΣήμερα22
ΜήναςΜήνας1252
ΣύνολοΣύνολο989384

Τελευταία Ενημέρωση
Τρίτη, 20 Ιούνιος 2017 11:43

Είσοδος



Κοσμάς Μ. Μαρκάτος
Η ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Κοσμάς Μ. Μαρκάτος   
Πέμπτη, 15 Οκτώβριος 2015 22:48

 

Οντολογία και Πολιτική
Η ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ Η ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ
υπό Κοσμά Μιλτ. Μαρκάτου, καθηγητού ΤΕΙ
                                                  (ιδρυτού της Λεξαριθμικής θεωρίας1)
 
   ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" ΛΑΡΙΣΗΣ, 22 Νοεμβρίου 2015
15
 
 
Έχει δειχθεί στην Λεξαριθμικήν θεωρίαν2 ότι διά μίαν ομαλήν, λειτουργικήν,      
αποδοτικήν, ταχείαν και ασφαλή διακυβέρνηση μιας χώρας, ο αριθμός των κομμάτων προς κατάληψη της εξουσίας δεν πρέπει να υπερβαίνει τον αριθμόν δύο, οι δε ιδεολογικοί χώροι των πρέπει να τέμνονται, να έχουν έναν κοινόν τόπον. Κάθε γνήσιον κόμμα συνίσταται εκ των πυρηνικών ή αδιαλεκτικών ψηφοφόρων (στους οποίους το κόμμα οφείλει την ύπαρξή του) και εκ των δορυφορικών ή διαλεκτικών ψηφοφόρων (στους οποίους το κόμμα οφείλει την νίκην σε μίαν εκλογικήν αναμέτρηση. Η ανωτέρω αναφερθείσα τομή (ή ο κοινός τόπος) των ιδεολογικών χώρων εξ αυτών των δορυφορικών ψηφοφόρων αποτελείται. Κατά την διάρκειαν της εκλογικής εκστρατείας, οι δορυφορικοί ψηφοφόροι και των δύο κομμάτων κινούνται χαοτικώς εν είδει διαλύματος, αλλά καθώς η ζύμωση κορυφώνεται στον δρόμον προς την κάλπην (ή και επ’ αυτής), αυτοί υφίστανται ιδεολογικήν διήθηση και το διάλυμα γίνεται μίγμα, όπου η ποσοτική αναλογία αυτών (το πλήθος των ψήφων) θα είναι υπέρ τού ενός ή του άλλου κόμματος.
   Σήμερον, στην οκτωκομματικήν Βουλήν των Ελλήνων, οι ιδεολογικοί χώροι των μεγάλων κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ), δεν τέμνονται, είναι ξένοι μεταξύ των. Η διάταξη αυτή είναι ανορθόθοξος, μη κατά φύση, ανατρέπουσα έτσι τον νόμον της χρυσής τομής Φ (του μέσου και άκρου λόυ Φ), ο οποίος διέπει την ομαλήν και εν ομοιότητι διαλεκτικήν πορείαν των όντων στο Σύμπαν και τον Κόσμον (ανοργάνων και οργανικών, αλόγων και ελλόγων).
   Το ανορθόδοξον συναντάται και στα άλλα κόμματα: Η τομή των ιδεολογικών χώρων τού ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, των αλληλοτεμνομένων ιδεολογικών χώρων του ΠΑΣΟΚ, του ΠΟΤΑΜΙΟΥ, της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ μετά των χώρων του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Εξαίρεση αποτελούν οι άλλοι δύο ιδεολογικοί χώροι, τού ΚΚΕ (τεμνόμενος με τον χώρον του ΣΥΡΙΖΑ) και της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ (τεμνόμενος με τον αντίστοιχον της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ).
   Κάθε παραβίαση του φυσικού νόμου στο Σύμπαν αποκαθίσταται με την αυτορυθμιζόμενην δυνατότητά του. Στην παρούσαν περίπτωση, η αποκατάσταση απαιτεί όπως επέλθει η ταχεία μετάλλαξη των ιδεολογικών χώρων του ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ώστε αυτοί να τμηθούν και αποκτήσουν κοινόν ιδεολογικόν τόπον, κινούμενοι προς τον κεντρώον ιδεολογικόν τόπον, δηλαδή, το μεν Σύριζα προς την ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΝ, η δε Νέα Δημοκρατία προς την ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΝ, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι οι διάφορες άκρες συνιστώσες των εξομαλυνθούν. 
   Τα άλλα κόμματα - εκτός του ΚΚΕ - θα ενταχθούν βαθμιαίως σ’ αυτούς τους μεγάλους χώρους: Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (ανήκει κατά φύση στην άκρα συνιστώσα της Νέας Δημοκρατίας), το ΠΑΣΟΚ (προέρχεται εξ αυτών των χώρων, έχει διαγράψει δε μονόδρομον κίνηση, με μη δυνατότητα αναστροφής), το ΠΟΤΑΜΙ (συνεστήθη περιέργως εξ αυτών) και Η ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΝ (ανήκει κατά φύση στον κοινόν ιδεολογικόν τόπον των).
 
1. Η θεωρία είναι αξιωµατική (Μαθηµατικά - βλέπε Μαρκάτος: ΠΑΜΜΕΓΑΣ (Παγκόσµιος Μαθηµατική Μελέτη Ελληνικής ΓλώσσΑΣ, τεύχος 1ον, Λάρισα 1980 και Η ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ – Η Γλώσσα των Γλωσσών, Λάρισα 1989).
   Εκκινά εκ του αλφαριθµητικού συστήµατος των Ελλήνων (µονάδες: Α=1, Β=2, Γ=3, ∆=4, Ε=5, ∆ίγαµµα, Ζ=7, Η=8, Θ=9/ δεκάδες: Ι=10, Κ=20, Λ=30, Μ=40, Ν=50, Ξ=60, Ο=70, Π=80, ΚΟΠΠΑ / εκατοντάδες: Ρ=100, Σ=200, Τ=300, Υ=-400, Φ=500, Χ=600, Ψ=700, Ω=800, ΣΑΜΠΙ), όπου κάθε λέξη είναι αριθµός, λαµβανόµενος δια προσθέσεως των γραµµάτων - αριθµών. Χρησιµοποιούνται τέσσερες σχέσεις µε φυσικήν σηµασίαν: (1) ἡ τοµή τών εννοιών (ισοψηφία – οι έννοιες έχουν κοινόν τόπον), π.χ., ΕΛΛΑΣ=ΑΘΕΣΜΙΑ=266, (2) ο αθροιστικός νόµος (λέξεις διαφέρουσες κατά µονάδα - οι έννοιες τείνουν να ταυτισθούν οριακώς) π.χ., ΟΛΥΜΠΟΣ και ΟΥΡΑΝΟΣ, (3) ο νόµος τής οµοιότητος (οι έννοιες διαιρούµενες δίδουν την χρυσήν τοµήν Φ), π.χ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ / ΕΛΛΗΝ = ΦΦΦ, (4) η διαπασών (Μουσική, do ... do, λόγος 2 – η έννοια στον ἀριθµητήν γεννάται ἀπό τον παρονομαστήν και καταλήγει στήν έννοιαν του παρονοµαστού)4 π.χ. Η ΑΤΛΑΝΤΙΣ / Η ΘΑΛΑΣΣΑ=2.Ηθεωρία, εφαρµοζόµενη στην δοµήν της Ελληνικής γλώσσης, παράγει γνώσεις και την Γνώση (οριακώς), αντιπαρατίθεται προς την επιστήµην (π.χ., καρκίνος, σεισµός) - επαληθεύουσα τίς θέσεις τις - καί ενίοτε υπερβαίνει αυτήν.
2. Βλέπε Μαρκάτος: Η Διαλεκτική των Ιδεών/ Η Διαλεκτική πορεία των Κομμάτων, Ελληνικός Λόγος, Λάρισα 1987 / Ιστοσελίς μου: www.hellenes-markatos.gr / Άρθρα
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Συνημμένα:
Κατέβασμα αυτού του αρχείου (Οντολογία και Πολιτική.pdf)Οντολογία και Πολιτική.pdf[ ]161 Kb
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 22 Νοέμβριος 2015 11:27
 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΙΣ ΣΥΜΠΑΚΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ (CD) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Κοσμάς Μ. Μαρκάτος   
Τρίτη, 02 Φεβρουάριος 2010 09:37

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ

Αστική Εταιρεία δια την Μελέτην
και Προάσπισιν του Ελληνισμού
Παλαιολόγου 9, 412 23 Λάρισα
Τηλ./Τοτ: 2410288213
Εκπρόσωπος:
Κ.Μ. Μαρκάτος, καθ. ΑΤΕΙ Λάρισας

Λάρισα 15/10/2003

  ΠΡΟΣ
εφημ. «Ελευθερία»
Λάρισαν

 

 

 

 

 

Θέμα: Παρουσίαση συμπάκτου δίσκου (CD)
«Τεχνολογία των Ελλήνων»

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Ελληνικός Λόγος, Αστική Εταιρεία δια την Μελέτην και Προάσπισιν του Ελληνισμού» - την οποίαν εκπροσωπεί ο καθηγητής του ΤΕΙ Λαρίσης, Κοσμάς Μαρκάτος - ο σύμπακτος δίσκος υπό τον τίτλον «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» δι' υπολογιστήν.

«Η Τεχνολογία των Αρχαίων Ελλήνων», απετέλεσε τον συνοδευτικόν συμπαγή δίσκον τής υποβληθείσης εντυπωσιακής, ογκώδους και πλουσίας σε διαγράμματα και εικόνες (660 σελί-δες μιας όψεως) πτυχιακής εργασίας από τον τελειόφοιτον σπουδαστήν Δημήτριον Αθαν. Παπαγεωργίου - μιας εκ πλήθους αναλόγων πτυχιακών εργασιών, οι οποίες εξεπονήθησαν από τους σπουδαστές και υπό την επίβλεψη του καθηγητού, κατά την μακρόχρονον θητείαν του ως καθηγητού του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Η παρούσα εφαρμογή αποτελεί μια σημαντική συμβολή στην αποκάλυψη και γνώση της τεχνολογίας των Αρχαίων Ελλήνων - παράλληλη με άλλες προσπάθειες, όπως η συγγραφική δραστηριότης των τελευταίων τριάκοντα ετών και η προβολή τής τεχνολογίας αυτής από δια-φόρους φορείς σε ολόκληρον την Ελλάδα - με σκοπό την εύκολον και ταχείαν εξοικείωσή της με τους Νεοέλληνες:

Η μεγάλη σημασία της εφαρμογής έγκειται στο γεγονός ότι σχεδόν ολόκληρος η τεχνολογία των Ελλήνων, από το άγνωστον παρελθόν (Μυθολογία, Προϊστορία, χιλιάδας ετών π.Χ.) μέχρι το έτος 1453 μ.Χ, έχει συγκεντρωθεί σ' ένα σύμπακτον δίσκον, όπου ο ενδιαφερόμενος με απλούς χειρισμούς της βάσεως δεδομένων θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί ή και να μελετά την εξελικτικήν πορείαν σε όλες τις εκφάνσεις και εφαρμογές της.

Συγχρόνως, ο Νεοέλλην θα συνειδητοποιεί και θα εδραιώνει βαθμιαία ότι η αναπτυχθείσα τεχνική και τεχνολογία στο διάβα των χιλιάδων ετών κινείται εν αρμονία, συγχρόνως, εν παραλλήλω και κατ' ακολουθίαν προς την θεμελίωση, ανάπτυξη και εξέλιξη των Μαθηματικών και των θετικών επιστημών - των οποίων (κυρίως η τεχνολογία) αποτελεί το φυσικόν επακό-λουθον - αλλά και των άλλων μεγάλων συλλήψεων και επιτεύξεων του ανθρώπου, όπως η θεολογία, η οντολογία, η τέχνη, τα γράμματα και η φιλοσοφία:

Στους ερευνητές και σχολιαστές του δυτικού κόσμου, κυρίως, λόγω ελλιπούς κατανοήσε-ως των αρχαίων κειμένων (αν όχι λόγω σκοπιμότητος, όπως σε πολλά άλλα πράγματα), έχει εδραιωθεί η πεποίθηση (φθάσασα μέχρι και διατύπωση θέσεων) - και αυτές τις θέσεις αναμα-σούν γενικώς οι επιστήμονές μας πάνω από 150 έτη - ότι οι Αρχαίοι Έλληνες παρουσιάζουν αδικαιολόγητα κενά ή επισημαίνουν μικρά μέχρι και ανύπαρκτον πρόοδον στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, σε αντιδιαστολή με την κοινήν αποδοχήν των άλλων (ανωτέρω) επιτεύξεών των. Πώς γίνεται όμως, αυτοί οι επιστημονικοί κύκλοι (ημιδαποί και αλλοδαποί) να λησμονούν ότι η επιστημονική ανάπτυξη, ζύμωση και εξέλιξη παράγουν κατά φυσικόν τρόπον την τεχνολογίαν ως αναγκαίον επακόλουθον (μερικώς δε και εν παραλλήλω);

Ελληνικός Λόγος (δια την εταιρείαν)

   Είναι πλέον καιρός να καταβληθεί πολυμερής προσπάθεια δια την αποκατά-σταση της αρμονίας και της ισορροπίας μεταξύ των παγκοσμίως αναγνωρισμέ-νων και αποδεκτών μεγίστων και ανεπαναλήπτων επιτεύξεων των Ελλήνων, (κοσμογονία, οντολογία, θεολογία, θρησκεία, τέχνες, γράμματα, φιλοσοφία, πολιτική, κλπ.) και της τεχνολογίας.
   Η αποκατάσταση αυτή θα μπορούσε να υλοποιηθεί με την οργάνωση παγκο-σμίων συνεδρίων, όπως έγινε με το αντίστοιχο στην Σάμο, όπου αποκαταστάθηκε ο Αρίσταρχος ως πατήρ της Αστρονομίας.
   Τέτοια συνέδρια – σε πρώτη φάση - θα μπορούσαν να αναφέρονται (1) στον «Αστρολάβον των Αντικυθήρων, ως του πρώτου υπολογιστού στον κόσμο», (2) στο «κυλινδρικόν εκπέτασμα» ή κυλινδρική προβολή» με σκοπόν την αποκατά-σταση του Μαρίνου του Τυρίου, ως πατρός της Γεωδαισίας και (3) στον «Δίσκον της Φαιστού», με σκοπόν την αποκατάσταση του Ποσειδωνείου του Απαμιέως, ως πατρός της Τυπογραφίας.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η έκδοση περιέχει 1841 εικόνες - περιγραφόμενες με γλαφυρότητα και απλότητα – οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΙ (Πλήθος εικόνων: 42)
♦ Αι πολύχρωμοι σημαίαι (2) ♦ Ο ακουστικός τηλέγραφος (1) ♦ Αι Ηράκλειαι Στήλαι (4) ♦ Οι οπτικοί αναμεταδόται (10) ♦ Ο υδραυλικός τηλέγραφος (4) Ÿ Ο οπτικός τηλέγραφος (6) ♦ Τυπογραφία [ο δίσκος της Φαιστού (14), τα κινητά στοιχεία του Ποσειδωνείου (1)].
ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ (πλήθος εικόνων: 37)
♦ Η κρυπτεία σκυτάλη (1) ♦ Το κωδικόν μοιρογνωμόνιον του Αινείου (1) ♦ Τα δίπτυχα κεκυρωμένα πινακίδια (10) ♦ Οι κρυπτογραφικοί κώδικες (15) ♦ Η ταχυγραφία (10).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ (πλήθος εικόνων: 92)
♦ Ο Δίολκος και το ελλαδικόν οδικόν δίκτυον (7) ♦ Ο υδραγωγός της Σάμου (22) ♦ Η αποξήρανσις της λίμνης Πτεχών (4) ♦ Αι υδραυλικαί εγκαταστάσεις της Περαχώρας (15) ♦ Τα μεταλλεία του Λαυρείου (39) ♦ Οι κατακόμβαι της Μήλου (5).
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ (πλήθος εικόνων: 55)
♦ Ο ναός της Αρτέμιδος εν Εφέσω (10) ♦ Το Μαυσωλείον της Αλικαρνασού (13) ♦ Ο Φάρος της Αλεξανδρείας (12) ♦ Ο ναός του Επικουρείου Απόλλωνος (8) ♦ Το θέα-τρον της Επιδαύρου (12).
ΜΕΤΡΗΤΙΚΗ (πλήθος εικόνων: 93)
♦ Αστρονομικά όργανα απλής μορφής (4) ♦ Ο υπολογιστής των Αντικυθήρων (36) ♦ Η διόπτρα του Ήρωνος και το οδόμετρον (13) ♦ Το κυλινδρικόν εκπέτασμα, ή(η κυ-λινδρική προβολή χάρτου) (4) ♦ Ο γεωδαιτικός τριγωνισμός (36).
ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ (πλήθος εικόνων: 48
♦ Η τριήρης (39) ♦ Η Συρακουσία (4) ♦ Τα γιγαντιαία πολεμικά πλοία των Επιγόνων (5).
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ (πλήθος εικόνων: 60)
♦ Η πετομηχανή του Αρχύτα (5) ♦ Ο ατέρμων κοχλίας (17) ♦ Πνευματικά και αυτό-ματα του Ήρωνος (36) ♦ Τα αυτόματα του βυζαντινού θρόνου (2).
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ (πλήθος εικόνων: 26)
♦ Το άγαλμα του Ολυμπίου Διός (9) ♦ Ο Κολοσσός της Ρόδου (17).
ΜΟΥΣΙΚΗ (πλήθος εικόνων: 18)
♦ Ο οστέινος δίαυλος του Δισπηλίου (3) ♦ Ο Δίαυλος της Πύδνας (6) ♦ Η ύδραυλος του Δίου (9).
ΠΟΛΕΜΟΣ (πλήθος εικόνων: 25)
♦ Η πολιορκία της Ρόδου (15) ♦ Το ατμοτηλεβόλον του Αρχιμήδους (10).


ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ
Βιοτεχνία ►Εμπόριον (7), Εξοπλισμός (15), Κεραμική (31), Πιεστήρια (14), Υφαντική (10).
Θάλασσα ► Ναυπηγήσεις (10), Πρωτοπόροι (29), Σκάφη (40).
Κτίσματα ► Ανάκτορα (39), Αρχιτεκτονική (51), Μεγαλιθικά (1), Οικοδομικά υλικά (16), Πόλεις (25), Πυραμίδες (8).
Μηχανική ► Αντλίαι (41), Ανυψωτικά (30), Γέφυραι (13), Υδραυλική (34).
Συγκρούσεις ► Βλητικαί μηχαναί (33), Οπλισμός (40), Πολιορκίαι (40) Φλογοβό-λα (14), Οχυρώσεις (37).
Επιστήμαι ► Αστρονομία (37), Γεωγραφία (7), Ιατρική (23), Ωρολογική (21).
Θρησκεία ► Ναοί (45), Παρθενών (25), Αγία Σοφία (19).
Μεταλλουργία ► Επεξεργασία (24), Κοσμηματική (20), Νομισματική (120).
Πολιτισμός ► Αθλητισμός (29), Αλεξανδρινός (35), Επικοινωνία (29), Μυθολογία (45), Οικία (37), Τάφοι (17).
Τέχνη ► Διακοσμήσεις (28), Θέατρον (42), Οργανοποιική (36), Πλαστική (74).

Κ.Μ. Μαρκάτος

 
 
 
Συνημμένα:
Κατέβασμα αυτού του αρχείου (TECHELL.jpg)TECHELL.jpg[ ]84 Kb
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 25 Νοέμβριος 2011 09:58
 
ΚΟΣΜΑΣ ΜΙΛΤ. ΜΑΡΚΑΤΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ (ΤΕΙ)
Παλαιολόγου 9 - 412 23 Λάρισα
Τηλ: 6974 31 91 31
Η.Δ: kmmarkatos@gmail.com
Ιστοσελίς: www.hellenes-markatos.gr